23 Ekim, 2008

DR. CANDAN ESİN


Syn. Dr. Candan ESİN’e öncelikle siteme vermiş olduğu değerden ötürü teşekkür ediyorum.

Öncelikle doktorumuzu tanıyalım:

Eğitim Özgeçmişi
·
Eşkişehir Yunusemre İlkokulu Özel sınıf
· Eskişehir Koleji
· Ankara TED Koleji
· İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp Fakültesi
· Anadolu Üniversitesi AÖF İşletme

Mesleki Özgeçmiş
·
Bartın SSK Hastanesi (Polikliniği)
· Malatya Uçaksavar Taburu Tabibi
· Esnaf Hastanesi Dahiliye Servisi Tabibi
· Birçok özel poliklinik doktorluğu
· İlaç endüstrisi
· Hipnoterapi uygulamaları
· Psikoterapi uygulamaları
· PEM-BEN Bostancı (Hipnoterapi + Psikoterapi + EFT + EMDR + Genel Tıp doktorluğu)

Kurslar / Eğitimler
§
Yeditepe Üniversitesi Hipnoz Eğitim
§ Psikoterapi Enstitüsü - Psikoterapi Eğitimi
§ Duygusal Boşalım Tekniği (EFT- Gary Craig)
§ Hızlı okuma kursu
§ Evet'e Varmak-Müzakere Teknikleri (Ekser Danışmanlık)
§ Genious in You (Tony Buzan)
§ Liderlik Açmazları Grid Çözümleri (Ekser Danışmanlık)
§ Diksiyon ve İletişim Kursu
§ Satış ve Pazarlama eğitimi (Learning International)
§ Satış Eğitimi (Yönetim Geliştirme)
§ Pazarlama Eğitimi (ITC)
§ Yaşam koçluğu
§ Rüya analizi ve değerlendirmesi

Projeler / Çalışmalar
§
Narsisist kişiliklerde özsevinin terapide kullanımı
§ Kısa sürede borderline (sınırda kişilik) terapisi
§ Histerik, histriyonik ve çocuksu kişilliklerde babanın rolu
§ Histerik ve histriyonik kişilik bozukluğunda cinsel yaşantının terapideki rolü
§ Tek seansta sigara bağımlılığının yenilmesi
§ Hipnozla geçmiş yaşam çalışmasının klinik belirtilerdeki rolü
§ Kekemelikte gizli narsisistik / obsesif kökenin hipnoz ve EFT ile sağıtımı

Candan ESİN
Havacı askeri doktor bir babanın kanına "tıp bulaşmış" oğluyum. Elbette kanımda tıbbi bir köken olması hayatımın tamamının sağlık dalında geçmesine neden oldu. Bazen tıp mensubu olarak, bazen ilaç sektörü ile. Ancak sonuca baktığımda tüm geçmiş yaşantımın, beni bu günkü kariyerime itelediğini ve tüm bireysel ve mesleki tecrübelerimin, bugünlerde kullanılabilmesi için kayda alınmış olduğunu farkedebiliyorum. O yüzden de ödüllendirici süperego'ma sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum.

Tabii anne tarafından araştırmacılık ve çözümcülük konusunda gelen bilgi akışının da etkisini deneyimleyebiliyorum. Genlerim de sağolsunlar bu konuda bana destek olmuşlar; mesleğimi ve insanları sevebilmeme imkan sağlamışlar.

40'imdan sonra önemini kavradığım ve daha da geliştirmek için hala çaba harcadığım duygusal zekamı da seviyorum. O olmasa, ne empati kurabilirim, ne de çözüm konusunda içimden gelen sese kulak verebilirim. Malum bilinç dışından gelen dürtüler önce duyguları tetikliyor ve sonra düşünce ve davranış ortaya çıkıyor. Duygusal zekam terapiler sırasında içimden gelen dürtüleri doğru şekilde değerlendirmeme yardımcı oluyor.

http://www.hipnopsikoterapi.com/

Facebook'ta Paylaş

Hiç yorum yok:

http://www.kodarsivim.tr.gg

En çok hangi bölümle ilgilisiniz?

Bitkilerin Şifa Dağıttığına İnanıyor Musunuz?